Contact Info / Websites

All 28 audio Reviews


Sonic 3 - Credits Sonic 3 - Credits

Rated 5 / 5 stars

Very calming! Suits the credits perfectly :)

Either I give 10's too easily or I just love the ending credits! Either way enjoy these ten wonderful circle star, things. I don't know! This is what I think a sonic game would sound like if it had a very dramatic ending. You know, a sonic game that didn't suck since Sonic Heroes?


People find this review helpful!

Stranger in Mobius Stranger in Mobius

Rated 5 / 5 stars

Incorrect!

It doesn't sound like moscow! It is moscow x3. At first Michael actually helped Sega, but then that entire scandal was going on at the same time... sooo....Sega was worried. I always loved the credits, and I love stranger in moscow x3


People find this review helpful!

Sonic 3 credits - reworking Sonic 3 credits - reworking

Rated 5 / 5 stars

Holy crap!!!

If they put this in the ending of Sonic Three then holy crap!! I would've bought the game just to hear this!!!!!!!!! Very well done ^_^

-No seriously! I love it :D


People find this review helpful!

~Inspiration~ -hania ~Inspiration~ -hania

Rated 5 / 5 stars

Omg O_O

I was off of Newgrounds for awhile n.n and I'm pleased to see that your music remains awesome as usual!


People find this review helpful!

Four Fucking Chords Four Fucking Chords

Rated 5 / 5 stars

x3 hmm

Many great songs take only four chords xD


People find this review helpful!

Evil-Dog - TheQuestOfYour Life Evil-Dog - TheQuestOfYour Life

Rated 5 / 5 stars

Damn ... o_O

Straight to the DOWNLOADS >=3



Did You Did You

Rated 5 / 5 stars

<3 n_n

Ahhh reminds me of The Clash, The Ramones <3 <3

=3 tell me if your successful, even though I know the answer xD



***Fukai Mori*** ***Fukai Mori***

Rated 5 / 5 stars

DooD....

This song is old lol (I mean your edition)

isn't it? i heard it along time ago, and i can swear this is same v (*-I heard it before I got an account thats why i never polled j00 before =D!)

I honestly stopped watching Inuyasha after they stopped using this song at the ending.

Ahhh good memories of that show before it became an overdone cliche <3

(The show became a cliche,


People find this review helpful!
Chronamut responds:

indeed it is - perhaps you heard it when i originally made it..

I still like the show..

thanks for the review!

-shawn-


~Silver Memory~ -hania ~Silver Memory~ -hania

Rated 5 / 5 stars

Holy crap O_o

Congrats! i am incredibly intrigued!
(I already downloaded it before i reviewed lol)



~Burden~ ~Burden~

Rated 5 / 5 stars

Doesn't sound gothic, sounds rather soothing =3

As i have said before, i only comment on music i love,